Saturday, February 10, 2007

Underground as fuck

I dag har jag lirat med den eminenta och stora balkanorkestern Fålklår på krokodil i Piteå. Det var kaotiskt. Caféet var egentligen för litet för att få plats med typ tjugofyra pers på scenen men det blev ju mer balkanstämning då.... Något annat som höll balkanstämning var min piccolotrumpet som var konstant för låg men som proffsen brukar säga: "Dont wori be hapi. This is balkan!"

Ett märkligt fenomen jag har påträffat den senaste veckan är tvättmaskiner som äter strumpor. Jag har aldrig trott på det innan men nu... När jag åkte hit hade jag tillräckligt med strumpor och i går hade jag två hela par och två halva. Detta resulterade i strumpköp för kronor 220 i går. JAg ska fanimej uppfinna ett larm så att jag kan få reda på vem som snor dem från mig.

I kväll blir det fedemiddag på korridåren men grektema. Hepa!

No comments: