Tuesday, April 10, 2007

Kläderna gör kvinnan

I dag har jag och Sally funderat över modebloggar. Här kommer min modeblogg i koncentrerat format och samtidigt förklaringen till varför jag inte för modeblogg.:

I dag hade jag på mig gubbkofta och slitna jeans....

I dag hade jag på mig bajsbruna mjukisbyxor och gubbkofta.....

I dag hade jag på mig urtvättade svarta jeans, en svart blus (den som jag alltid har) och en svart kofta. Jag piffade INTE upp anrättningen med ett blingit halsband eller en cool mössa. Jag hade däremot nåt så spännande till som randiga strumpor och vans.

I dag hade jag på mig gubbkoftan....

I dag tyckte jag att det var SÅDÄR lönt att anstränga sig för jag skulle ändå stå i övningsrummet hela dagen så jag hade på mig bajsbruna mjukisbyxor och gubbkofta.

I dag hände nåt spännande. Jag lånade en tröja av Christian.

I dag klädde jag upp mig lite för det var ju ändå fredag. Jag hade kjol och kofta och såg at best ut som en bibliotekarie. Önskar att jag hade haft glasögon.

Slut på modebloggen.

No comments: