Sunday, September 9, 2007

Veckans misärbär

Läget är eventuellt under kontroll, men tyvärr inte speciellt stabilt. Efter en, av olika skäl, sömnlös vecka med konstiga övningstider (typ 0700-0950 samt 2100-2230 under en dag) bestämde jag mig för att ha lite kul och planerade att gå ut medmina vänner för att dansa och dricka öl. Efter en skvallrig tjejförfest drog vi iväg till Världsmetropolen Arvikas hetaste (?) ställe; tikkiroom. Kvällen var mycket lyckad ända tills min väska försvann. Den är eventuellt stulen, eventuellt flyttad på av någon driftig person. Jag är således utan mobil, så det går inte att ringa mig och utan kontokort så jag har inga pengar. Det suger. Jag måste alltså till farbror polisen i morgon. F00k!!!!!!!11one!

1 comment:

Sally said...

omg det är så jobbigt att vara av med handväskesaker! :S:S:S stackars dig!