Thursday, November 20, 2008

Konsumtionsmotion


Ja jag blir rädd för hur världen runt omkring mig alla ser med ögon som för varje blinkning vrålar "jag vill ha, jag vill ha!". Kanske är det även en varningsklocka hur jag förra veckan kom hem på fyllan och klickade hem delar av
COMME des GARÇONS för H&M-kollektionen (recension kommer när plaggen nåt mitt postfack!). En recension som jag däremot kan komma med är den nya färskpressade Godmorgon-josen som kommer från olika apelsiner olika säsonger. Just nu säljs Valenciaapelsin-jos på mitt Hemköp och varje morgon den här veckan vill jag gråta för att josen är så vansinnigt god!

Bildkälla: internet

1 comment:

Johanna said...

Skyll på att du var full. SKYLL PÅ DET BARA:!!!!! Om du ångrar dig lär du ju iofs få en bra slant för skiten på Ebay.