Monday, June 15, 2009

Allt flyter

I dag har varit en typiskt bra dag. I morse när jag kom till jobbet tittade samordnaren oförstående på mig och frågade vad jag gjorde där. Sedan upplyste hon mig om att jag hade sett fel på schemat och skickade därför hem mig. Detta innebar att jag fick en hel dag i för tidig juli-klapp, och dessutom en massa extra timmar som jag ändå bara hade sovit bort, vilket jag raskt åtgärdade genom att åka hem och sova bort några.

Vidare har jag jag hämtat nycklarna till och spenderat tid i MIN lägenhet. Jag avslutade dagen med att besöka en barnmorska och bli lite rutingrävd i. Men det är kanske inget man vill bli upplyst om...

Därför kan jag rapportera följande: Alla garderobsdörrar, köksskåp och lådor går att öppna och stänga. Spisen fungerar, liksom kylskåpet, frysen och diskmaskinen. Jag har utsikt mot tekniska högskolan. 

 

2 comments:

Sally said...

jag ser fram emot en husesyn!

Tepae said...

Diskmaskin! Seriöst... min avundsjuka vet inga gränser.

(ser också fram emot en husesyn)