Tuesday, April 20, 2010

Fyra tisdagsgnälligheter

Andra bloggar har rubriker som "fem fredagsfint" och likande. För att skapa balans i den här spännande sfären lanserar jag nu "fyra tisdagsgnälligheter" - en rubrik bättre lämpad för oss som i bland har svårt att se det sockersöta i tillvaron.
  • Jag har drabbats av någon slags löparknä och kommer att bli tvungen att syssla med de stärkande övningar som jag skrattade åt när pappa gjorde då jag var ung och dum. Jag blir nu således tvungen att skratta åt mig själv
  • Det snöade i dag. Jag fick gå och handla i vinterjacka.
  • Jag läste massor av sidor med tråkiga siffror jag trodde var statistik bara för att nå fram till kapitlet "Branschstatistik under trettio år".
  • Jag är inte i, i närheten av, eller ens på väg till Linköping.

No comments: