Thursday, October 28, 2010

kort resumé

  • 2004 hade jag höstlov. Mamma lagade majskyckling.
  • 2005 bjöd jag mina nyblivna före detta klasskamrater på soppa och nybakat bröd. Jag fick en väggklocka med pin up-motiv.
  • 2006 hade jag fiskat hummer och druckit champagne på Orust med de närmast sörjande och åt djupfryst prinsesstårta på livgardet.
  • 2007 vaknade jag i mitt korridorsrum i Arvika. Jag trodde att det skulle bli den ensammaste födelsedagen någonsin tills jag hörde valthornsfanfarer och jag fick paket och daimtårta av Karin, Maria och Emil.
  • 2008 fick jag frukost på sängen och såg ett avsnitt av One Peice i Stockholm och hade matteföreläsning. På kvällen åt vi revbensspjäll och gick vidare för att dricka öl på ett sunkhak.
  • 2009 hade jag föreläsning, åt fisksoppa och bakelser samt förberedde en storslagen inflyttningsfest.
  • I morgon ska jag tentera. Ekonomi.

No comments: