Tuesday, April 26, 2011

Hänt Extra

  • Min uppsatshandledare har visat extrem misstro mot även mitt nya ämne, som hon föreslog
  • Jag har sökt en utbildning som inte är i Lund. Inte ens i Skåne
  • Jag sökt sommarkurs i stället för jobb.
  • Jag har tackat nej till två vikariat, vilket följdes av duktighetsvånda
  • Ja har gått i sandaler en hel dag utan att frysa
  • Jag har samlat förbaskat mycket utgivningsdata till uppsatsen

Vidare:
  • Jag kommer att flytta från Lund
  • Jag kommer att hyra ut min lägenhet (någon hugad spekulant?)
  • Jag kommer att vara fattig, men lycklig hela sommaren i stället för tät och utarbetad (hoppas vi)
  • Jag är i vanlig ordning inte speciellt rationell
  • Det kommer att bli sommar i år igen
  • Det kommer så småningom att bli en uppsats även den här gången
  • Om två och en halv timme kommer Sara hit
  • I morgon åker jag till Paris för att hänga i parker, titta på konst och dricka bubbel

4 comments:

Meme said...

Hmmm! Under vilken tid kommer du hyra ut? Det råkar vara så att jag söker lägenhet för perioden hm... typ september 2011 och framåt. AFB kickar ut mig i slutet av augusti. Men vad är planen, satsar du på att återvända så småningom i alla fall?

Jacku said...

Jag kom precis hem från Paris, det är awesome i parkerna, att notera dock är deras CP-regler vilket gör att i många av parkerna får man inte ligga i gräset (!), detta är dock inte fallet överallt, även om den enda jag kan komma på nu är i Montmartre nedanför sacre coeur

Johanna said...

Fredrik! Jag hade faktiskt tänkt kolla med dig. Eftersom jag inte äger lägenheten själv måste jag dock kolla med far min och en släkting som tydligen eventuellt spekulerade på den, men jag hyr ut i andra hand från höstterminens början och tills vidare beroende på vad brf:en säger.

Sally said...

***FAN VAD FINT***