Monday, February 19, 2007

Febernedsättning!

Fredag: shopping med mig själv (en kopp grönt te för att inte svimma), shopping med mamma (lunch och kaffe) sedan uppladdning med Will & Grace och andra godingar inför maratonfika med polenflickorna (400 mg ipren)

Lördag: Dop (fullproppad med magnecyl), Dopeftersläpp med mat och tårta (onädligt anta koppar te för att inte förfrysa). Sen försvann min röst så jag kunde inte prata mer. (Powernap, mera magnecyl) snabbisfika med NV, jag såg dem genom mina feberdimmor. Stannade inte så länge. Körde (!!!) hem och tittade på Melodifestivalen (mera magnecyl säkert. jag hejade på Sebbe)

Söndag: En kallsvettig natt, men eftersom jag inte stod ut med tanken på att ligga ensam hemma på soffan hela dagen följde jag med resten av familjen till morfar i Osby och låg på en säng där istället. (ja mera febernedsättning). Lyckades äta en fastlagsbulle. Det var gott.

Måndag: Sov nästan hela tågresan (tack rara vita tabletter) till Linköping, insåg mina begräns ningaroch lämnade cykeln på stationen och lät den bli ett senare problem och tog bussen hem istället. Efter storhandling av nyponsoppa och frukt på Hemköp och näsdroppar och idominsalva på Apoteket blev det tevesoffan hela eftermiddagen. Perfekt avslutning på en egentligen väldigt trevlig helg.

No comments: