Monday, July 28, 2008

Om att bli tillklippt

Vissa dagar bara sjuder nöjdheten över. Som i fredags, när jag och Patte gjorde ett gemensamt slag i saken och gjorde slut med trista, trötta slitna frisyrer och gick till Paul på frisörsalongen SKULT i Lund och bad honom göra slut på eländet.

Jag har sällan mött en så engegerad frisör som Paul, han klippte och klippte och fixade och trixade också slapp man prata om vädret med honom! Istället fick man skämta om alla möjliga saker på engelska dessutom. Allt och alla som får Lund att kännas lite exotiskt gör en god gärning!

Vill du också få en funky assymterisk frisyr eller en upphottad version av 70-talets mest populära herrfrisyr så ring Paul: 046 - 18 88 78, du kommer inte att ångra dig. (Och detta skriver jag inte för att jag får massa spons av Skult, utan för att jag vet hur svårt det är att hitta i frisörträsket!)

No comments: