Thursday, August 7, 2008

Sally har shopping spree

De senaste dagarna har jag satt sprätt på typ 400 spänn och för dom pengarna har jag fått detta ungefär:

En kavel - till pizzadegen
Ett fult tyg - till design:Sally
Ett svart sammetsband - också till design:Sally
En springform - till alla goda kakor jag ska baka i höst (särskilt kladdkaka med lite chilipulver i)
En vit skål med bruna blommönster - att ha kräm eller sallad i
Ett par vita, virkade hanskar i nåt slags hålmönster - för att piffa upp gråa onsdagar!
4 meter spets (rättså bred) - ja, till alla tokiga kläder jag ska sy såklart
Ett svart linne med inbyggd sjal - att vara snyggast i stan i
En plansch med Ola Salo i Jesus Christ Superstar på - att ha på väggen!

Dessutom har jag hittat en hel hög med gamla gardiner i en garderob. Nu längtar jag efter min symaskin!

No comments: